Reklamační řád
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Jak postupovat při reklamaci
• Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám prosím sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nesrovnalosti.
• K reklamaci je nejjednodušší využít on-line formulář, který najdete po přihlášení k Vašemu účtu v detailu každé objednávky (záložka „Moje objednávky“). Formulář se vám zobrazí po stisknutí volby Reklamace. Formulář je předem vyplněn všemi potřebnými údaji z objednávky. Využijete-li této možnosti, obratem Vám zašleme potvrzení přijetí oznámení o reklamaci.
• Nechcete-li se přihlašovat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
• Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
• Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
• Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se, jak postupovat na emailu: nabytek@adron.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
• Zboží zašlete neprodleně na adresu: ADRON s.r.o., Mladoboleslavská 1108, budova č. 6, 197 00, Praha 9 - Kbely
• Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
• Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.
• Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
• Adresa pro zaslání reklamace:
ADRON s.r.o. - REKLAMACE
Mladoboleslavská 1108
budova č. 6
197 00 Praha 9 - Kbely
• Zákaznické oddělení:
telefon: +420 284 683 898
e-mail: nabytek@adron.cz
Vyřízení reklamace
• Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
• V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na Vaši žádost poštovní poukázkou.
Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
• Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
• V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, prosíme o této skutečnosti co nejdříve informovat náš e-shop na lince: +420 284 683 898
• Dále prosíme o škodě informovat příslušného přepravce:
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- Zásilkovna: oznamte našemu e-shopu na telefon +420 284 683 898
- DPD: oznamte na informační linku dopravce: +420 225 373 373.
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500.
- Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. +420 267 101 601.
• V případě nesrovnalostí či dotazů neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum na telefonním čísle +420 284 683 898
Dokument | ||
---|---|---|
Reklamační formulář Vydáno: 13.4.2020 23:55:41 |
Stáhnout 114.8 kB |